16 okt. 2011

Nomnomnooom!

Lina ligger bredvid mig och skriker, nomnomnom hela tiden. Tror hon har spetsat sitt vin ;)
igår sov vi i en lägenhet som Lance paassade katter i, kostig mening, men sant. Så vi "passade" dessa katter undder natten då vi sov, hähä.
Tack igen Lovely lance eftersom vi var hemlösa igår kväll.

Hade i alla fall en mysig barrunda med Dave, Lisa, Lance och Troy sådär på kvällskvisten efter att ha legat i hyde park och degat hela dagen, sol och picknick-mys i massor! Lovelondon <3
vi var i alla fall på 3 olika barer och endade up på roxys och hade kramkalas igen :) men det blev en tidig kväll, gick hem runt 2-tiden (tidigt för att vara i ldn) och gick till denna lägenhet som vi fick låna och sov så otroligt gött! vaknade av klockan runt halv elva, gick upp för att duscha och äta frukost innaan vi faktiskt somnade om igen - välbehövligt efter fredags obefintliga sömn.

så ja, utsövd och seg har vi tillbringat denna söndag i en lägenhet som kattvakter och druckit kaffe på costas och lämnat tillbaka nycklarna till lance.
igår fick jag dessutom min födelsedagspresent (liiiite försenat) av honom, så söt! en anteckningsbok i alla fall och såna kan ju inte jag få nog av.

herregud jag tror inte jag kan blogga längre, har läst förmånga fjortisbloggar under den här resan så nu skriver jag så otroligt menlösa och tråkiga saker så jag spyr på mig själv.
Ska bättra mig när jag kommer hem och blir en no-lifer igen.
london lockar dock onekligen mycket.... kan inte sluta vara kär i den här staden.

nej nu ska vi ner och dricka öl på dover bar, som på den gamla goda tiden!
puss :)


min nya bebis på mitt högra ben :)

Inga kommentarer: