15 okt. 2011

Tänkte bara uppdatera min döda blogg genom att säga att jag är i London nu!
Torsdagen vaknade vi upp hos Moo, alla sega som fan menn jag tog i alla fall en promenad innan vi fick masa med tåg och beställa den dyraste biljetten ever mellan bryssel och london.
åkte mot london med intercitytåg ända till bryssel och där hängde vi på låset som två idioter när tåget stannade och fick SPRINGA med varsin ryggsäck på 20 kg och jag har ju dessutom hittat en till dretsnygg resväska på second hand som jag kutade med i högsta hugg.
minns inte när jag var så svettig och anfådd senast MEN VI HANN MED TÅGET MED 1 MINUTS MARGINAL!!!! tror aldrig jag varit så stolt över mig själv eller över lina, hahaha :P
och för att åka tåg till london behöver man ju tydligen 3 passkontroller och skicka in väskorna på röntgen och hej och hå, gud vilken stress, hets, pärs....
när vi väl satt på tåget var lättnaden otrolig.
allt för att sitta här på starbucks med datan i högsta hugg 100 meter ifrån hydepark.

torsdag kväll hittar vi till slut vårt hostel och härja... så jag var måttligt sur och trött på kvällen så det var bara att hoppa i säng.

fredag morgon var seg och go, dusch och primark och senn åkte jag till camden och tatuerade mig! wiie!
det blev en hjort som finns i min resedagbok och han är så söt!
gick gata upp och gata ner för att hitta ett drop-in-ställe som kändes bra, till slut hamnade jag på nontorious ink.

lina tar över:
blablablabla
nu måste vi springa till lovely lance!
see you!

Inga kommentarer: