23 okt. 2011

Out of order.

Väntar på att Emeliten ska ringa mig... Så vi kan ha date - längtar! :D
Fan ta henne om hon dissar mig asså, tänker aldrig förlåta henne... Under tiden ska jag ta tag i garderoben! ALLA VÄNNER SOM VILL HA KLÄDER KAN JU HÖRA AV SIG?! Fast ni får komma hit och hämta det själva. Har ingen aning om vad som kan finnas längst inne i denna garderob... Usch. Får lite ångest när man har köpt kläder man bara har använt 1 gång, det är väl dock fler än jag som har haft detta problem men aaahhh, ändå, slit och släng och slöseri med pengar och resurser.
Hoppas ingen i hela världen slänger sina kläder utan SKÄNKER BORT DEM, okej? Second hand eller typ Emmaus, Fretex osv.

Igår var jag i alla fall en sväng till Åmål och hade himla trevligt, träffade massa gamla sötisar som jag inte sett på typ 2 månader, wiie! Blev dock en tidig kväll då jag, Linet och Mange (!!!) gick hem runt halv ett efter att ha fetat oss med pizza. Pizza, lösgodis och hushållsost är det jag har saknat mest i matväg tror jag. Ingen pizza är godare än Bengtsfors-pizza, men Åmål duger i krig.

Nej nu ska jag ta tag i städandet, vi hörs någon annan gång :)
Pyss <3


Rockit, Vintage shop i Covent Garden London :)

Inga kommentarer: