22 okt. 2011

I started with good intentions...

Honey I'm home!

Och jag SPYR på min blogg-design och blogg-inspirationen tryter...
Är i alla fall tillbaka i Bengtsfors för några veckor. Jag ska
- Spela gitarr
- Spela bas
- Rensa i min garderob
- Rensa i min bokhylla
- Rensa min dator och hårddisk
- Lägga upp en budget
- Komma på var jag skall.

Förhoppningsvis träffa lite folk också, höhö. Men ah. London ligger faktiskt närmast hjärtat just nu men känner ändå att det är skönt att komma tillbaka hit och landa lite. Kan inte tänka när jag gör saker hela tiden, bor på hostel med massa andra brötiga människor, inte har plats, inte tillgång till dator och allt bara yr runt mig hela tiden.
När jag ser det på det sättet är ju Bengtsfors ganska trevligt. Stillsamt och lättare att tänka, men samtidigt världens sämsta plats för mig att fortsätta mitt liv på. Blir rastlös på 2 sekunder och funderar redan på hur länge jag ska stanna. Är lite dålig på att ta dag för dag här. Blir till och med lite stressad av att det inte händer någonting...

 Same old, same old.

Ska snart iväg och träffa Lina och Petra och vår egen lilla Mange ^^ Saknar Linet efter en dag. Flytta ihop med mig och betala allt för mig med din feta löning, internskämten haglar och Victor kan bara sitta i lyan och vara snygg. Jag kan laga mat och du jobbar i en reception, låter inte det som en dröm?

L8er /cooltjej_91

Inga kommentarer: