18 okt. 2011

This could get messy, but...

Godmorgon världen! Snart ska jag och linet, nyduschade och typ fräscha, snart gå och käka frukost på Nelsons som ligger på Borough high street. Supermysigt frukostcafé med världens gulligaste personal, haha :)

Gick och la oss ganska tidigt igår efter min stora besvikelse med mina skor som inte fanns ;O ska dock ringa en annan butik idag och se om de har dem inne men annars får jag väl beställa på internet då som är svindyrt och jobbigt....
jajajajajaaj....
Solen skiner i alla fall och jag är typ på bra humör trots att världens största belgiska familj skulle bröta HELA kvällen och HELA morgonen trots att de antagligen såg att andra i rummet försökte sova?
ikväll ska jag fan hämnas asså, ska komma hem klockan 7 på morgonen och skrika och härja sönder.
Typ så mogen känner jag mig.. Fyller ju inte alls 21 om 6 månader eller så.

nej nu ska jag blåsa håret och mata min mage som är hungriiiiig!
puss <3 



Inga kommentarer: