29 nov. 2011

"Don't be afraid to let them show..."


Idag är det den här låten som sitter på repeat i mitt huvud. Den är mysig.

Idag har Lina och jag varit ute och letat bank. Hittade ingen. På Barclays behövde vi vårt national insurance number så vi får se om vi ska prova någon annan bank eller vänta.
Sen åkte vi till Bond Street och mötte Linnea och Sara mitt på gatan som vi va och festade hos för några veckor sen, det var ju hur trevligt somhelst att stöta på dem och snacka lite :) Knallade vidare till Primark och jag hittade ett par svarta, låga skor. Faktiskt väldigt fina. 10 pund kostade de, lite dyrare än vad jag hade tänkt mig men det var ändå det billigaste jag kunde hitta... Köpte även ett par till svarta strumpbyxor och ett gäng svarta strumpor som jag kan ha till skorna så det ser mänskligt ut.

Nu är vi hemma igen och chillar på rummet, goa och mätta i magen. Jag kämpar på med min linssoppa som jag råkade laga typ 1.5 liter av, tur att den är god ;) Till det åt jag äggmacka, har verkligen fått dille på ägg. Vill bara äta det hela tiden. Scrambled, kokta, stekta, omelett... Allt, ALLT! Omnomnoom!
Har även ätit massa vitlök som jag rev ner i soppan så jag frisknar till någon gång INNAN förkylningen bryter ut... Nyser och har ont i halsen och vill INTE bli sjuk så jag får försöka kurera mig så gott jag kan.

Nu ska jag slänga upp lite bilder ifrån julmarknaden medans jag avnjuter min kopp med grönt te och typ tre teskedar honung i (också bra för immunförsvaret har jag hört).

Puussssss <3

2 kommentarer:

Mimmi sa...

kom ihaag att ägg is murder!

Josefine sa...

Eller?