29 nov. 2011

You're always after me

Idag har aussisarna hjälpt oss med wireless internet - ÄNTLIGEN! Vi har ju hållt på att dö här när vi måste koppla in i en jäkla sladd som på det tidiga 90-talet, uuh. Nostalgi.

Morgonen har varit ganska slapp hittills, vi vaknade upp allihop runt 10-11 och jag har ätit frukost, Victor har sytt gardiner och Lina har... Varit socialt stöd.
Nu dricker vi lite kaffe och jag funderar på hur jag ska förgylla min blogg. Dagens agenda är i alla fall:


  • Skaffa bank, Barclays känns coolast.
  • Köpa de billigaste skorna jag kan hitta på Primark
  • Eventuellt åka till Camden ikväll och mysa. 
Imorn börjar inte jag inte förrän tre på eftermiddagen, känns ganska soft :) Får förhoppningsvis lön imorn också, vet dock inte riktigt hur allt fungerar med skattekort osv men ah. Det löser sig, det gör det alltid.
Nej nu ska jag nog försöka rycka upp mig lite här efter att den värsta uppblåstheten i magen har lagt sig. Blir alltid svullen i magen efter kaffe... Eller, nu blir jag typ uppblåst av allt. Men jag överlever. Känner mig i alla fall på mycket bättre humör. Tror mitt släng av något PMS-liknade har gått över.

Pyss <3

Inga kommentarer: