7 nov. 2011

If you were close, you would understand.

Jesus vad trött jag är, sitter och gäspar käkarna ur led här borta.
Har precis skrivit om och skrivit klart mitt engelska CV nu och är faktiskt nöjd! Har använt mig utav dessa länkar:
1) Svensk tjej som jobbar i London
2) Career Advisor Service

Så nu är det bara lite småpill kvar och imorn har vi lite planerardag runt 12-snåret, Linet, Victor och jag. Ska dessutom träffa Alexandra och Linda och Alex har jag seriöst inte sett på flera månader så det ska bli galet kul. Vi går alltid om varandra, när jag är i Götet jobbar hon eller är hemma och när hon är här jobbade jag i Norge eller har varit på resa... Men nu så! :))

Ne nu ska jag faktiskt bara gå och tvätta bort sminket och sova. Att lyssna på nykomling Jonathan Johansson hjälper ju inte direkt mot tröttheten, kolla in låten centrum: http://open.spotify.com/track/0QC24hMy74YOmyz2LK4Ibv
Massa mys faktiskt.
Ne nu är det banne mig läggdags.
"Och så ska vi vakna i ett paradis...."
Nighty nighty <3

Inga kommentarer: