7 nov. 2011

When nothing goes right - Turn left!

Uttryck snott ur Fridas blogg, haha. Tyckte det var lite gölligt.
Är nöjd med min dag för övrigt. Tänkte mest säga det och skriva av mig lite. Känner mig så himla konstig i kroppen nu för tiden. Det sticker till och gör ont på olika ställen hela tiden, av och till får jag kramper i händer och fötter (mer än vanligt) och jag får huvudvärk som jag aldrig annars får och även ont och kramper i magen som också har hållit sig borta väldigt länge... Förstår inte riktigt vad som händer med mig?
Sover som bare den, det känns inte som om jag är påväg att bli förkyld, är inte stressad egentligen. Bara aningen nervös pga att jag och Line (och kanske Victor) bokar London-biljetter imorn. 
Men nervös får man ju vara när man ska flytta till ett nytt land och försöka söka jobb och boende och jag försöker verkligen intala mig att vara lugn och att det kommer gå bra. Och går det inte bra är det ju bara att åka hem. Ändå känns min kropp i sån himla obalans och hela dagen igår ville jag bara gråta?

Kanske är mina kvinnliga hormoner också som sätter mig lite ur spel, vem vet. Inte jag. Tröttsamt är det i alla fall när man har massa stick, pirr, kramper och dunkade smärta på olika ställen i kroppen utan att veta vad det beror på. Vitaminbrist? Nervositet? Eller något annat?
Jag blir ju så himla lätt hypokondrisk av sånt här också... Får för mig att jag har migrän så fort jag får huvudvärk eller att IBS-magen ska komma tillbaka 110% när jag får ont. Hugg i hjärtat blir till hjärtinflammation eller hjärtinfarkt... Ja, ni fattar kanske. 
Och inte blir det bättre av att man läser på internet också för där står det alltid det värsta... Eller så tar jag bara till mig det värsta :P

Nu har jag precis planerat planeringsmöte med Victor också. Ska sluta tänka så mycket och försöka att bara ta tag i saker istället. Ibland är det faktiskt bra med listor... Kan ju t.ex. fortsätta att skriva mitt engelska CV så har vi det ur världen.
Chop chop.

Puss <3

Inga kommentarer: