9 nov. 2011

Oh-ohoh Crazy!

Britney Spears på MTV. Och fjärrkontrollen ligger alldeles för långt bort. Känner mig väldigt lat. Orkar. Inte. Byta. Kanal!
Jag har ont i halsen också! :( Och fruktansvärd huvudvärk, men det beror nog bara på kaffebrist. Tror i alla fall inte att vädret är på min hälsas sida, eller någon persons sida just nu för alla är ju sjuka. Stryk skulle den ha, den som smittade mig.
Trött är jag också. Låg och vred på mig i flera timmar innan jag kunde sova och sen vaknade jag 8... Kan kanske bero på att jag sov nästan ett halvt dygn igår men jag står fast vid att min kropp är i obalans och jävlas med mig... Typiskt.

Nej, nu ska jag sluta klaga. Idag ska jag vara snäll och hitta på en överraskning till min familj! :) Bara för att jag tycker om dem så mycket <3 Men först funderar jag på en powernap, kl 10 på morgonen, haha. 
Men sova är ju bra när man börjar bli sjuk. Borde ju dessutom passa på så länge jag är ledig.
Nästa vecka blir det nazi-style gällande jobbsökandet och boendesökandet i London, allt spikat! Åker dit igen på måndag den 14 november, hallelujha! Nervositeten har släppt lite och allt känns mer konkret och bättre helt enkelt. Nu är det bara svårt att bestämma sig för 15 eller 20 kg handbagage.

Nej, måste ta tag i det här med huvudvärken. Har en känsla av att datorn inte minskar den.
Måste bara hissa det här inlägget av HANNES. Och hålla med om att dagens outfit är fascinerande. Särskilt när ingen bryr sig.

Puss <3

Inga kommentarer: