9 nov. 2011

I've been drinkin' too much for sure

Woohoo, kaffe botar verkligen allt! Är på strålande humör nu helt plötsligt och alla åkommor känns som bortblåsta. Eller kanske bortdruckna...
Myste med min kaffekopp och digistivekex framför en film som hette "Liberty Hights" tror jag, handlade om 50-talets USA då rock'n'roll, bilar och färgade kom in i samhället, supermysig film :)

Sen fick jag ett ryck och började fota, det var inte igår! Solen skiner för en gångs skull så då blir man lite mer peppad, så himla tråkigt att bara ta gråa bilder när det varit så fruktansvärt tråkigt väder.
Lyssnar på bra musik och blir så himla danssugen! Varför blir jag alltid det mitt i veckorna men hur trött och seg somhelst på helgerna? Tur att jag ska till storstan - "Party everydaaay, party everyday". Förutom när vi söker jobb då, vilket vi lär göra till 90 % när vi kommer dit... Men ah. Vi löser detta ;)

Nu ska jag surfa på nätet och leta upp lite kul ****** som jag ska fixa i ordning. Kan inte avslöja någonting i bloggen för att mamma läser och då får hon ju reda på överraskningen :P
Sen ska jag hoppa upp på crosstrainern och träna en halvtimme. Detta är en så himla härlig dag.

Puss <3


Trots att det är Taio Cruz blir jag jättedanssugen av den här låten jag nyss hörde, får väl köra lite dancing on my own här hemma i vardagsrummet....
I GOT A HANGOVER

Inga kommentarer: