27 nov. 2011

Open your door!

God eftermiddag mina vänner, första advent är det hemma i Sverige och därför går idag mina tankar till min fina familj som jag saknar otroligt mycket just idag... <3 I love you.

Bakfylleångesten från igår har infunnit sig hela dagen och segheten sitter fortfarande i men snart ska vi ändå dra iväg och fira vår lilla advent i Hyde park på winter wonderland som de har byggt upp där, ska bli kul! Hade nog sett ännu mer fram emot det om jag inte hade haft så himla ont i magen... Jäkla IBS, ibland hatar jag det verkligen när man känner sig så himla bunden till att sitta hemma i tryggheten med allting nära sig då man knappt kan röra sig ur sängen vissa dagar... Jag känner mig så himla uppblåst och bubblig i magen och ser gravid ute, härligt härligt.... :(

Men ska ta med mig medicin och ge mig iväg ändå, kommer nog kännas bättre sen och ibland kan det lindra med lite frisk luft och promenader. Går ju runt med ett apotek i väskan nu för tiden när min kropp måste anpassa sig till nya miljöer och andra matvanor.

På hemvägen får vi ta ut pengar, betala hyran och så ska vi köpa med oss ljus och pepparkakor så vi kan mysa lite här hemma med lite glögg ikväll! Ska försöka komma ihåg kameran också.

Puss på er så länge <3 Hoppas ni har en fin första advent!

Inga kommentarer: