30 nov. 2011

Unwrapping early christmas gifts!

God morgon. Ja för mig är det faktiskt fortfarande morgon... Har precis avverkat en dusch för att motverka bakfyllan som jag vaknade upp med... Varken Lina eller Victor känner sig det minsta dåliga, fy så orättvist trots att vi drack lika mycket igår.
Igår ja, vi drog till Roxys igår kväll efter att ha ätit lite här hemma och gått Clapham high street upp och ner några gånger för att bestämma oss för vad vi skulle göra. Åkte till slut till Borough runt nio-tiden och hälsade på folk, väldigt mysigt faktiskt :)

Jag har även fått paket idag!!!!!!!! Ifrån min finaste mami som fixat och grejat för min skull, aawh <3
Vaknade kl 9 imorse av det bankade på dörren men jag hann inte öppna förrän någon annan redan hade hunnit till dörren så jag somnade om. När jag gick upp kl 11 så stod mitt stora paket i halle och väntade på mig!
Satte mig i köket och plockade upp massa små paket i paketet med sulor till mina skor, kläder, godis, julpynt och ett litet kort. Fällde faktiskt några tårar när jag såg vad hon hade skrivit till mig... Usch vilken dum idé detta känns som ibland, att flytta ifrån sin mamma... Är alla såhär blödiga och mammesjuka eller bara jag?
Hur lång tid tar det egentligen att bli van? Fast... Jag vet inte om jag vill bli van heller, då kommer man väl aldrig hem igen och det hade väl inte varit så kul.

Nej nu ska jag läsa mail och sen göra mig snygg. Ska försöka hälla i mig lite kaffe och några liter vatten också så är jag nog fit for fight sen, hehe.

Puss <3

Inga kommentarer: