1 dec. 2011

Time goes by, so slowly...

Hellu. Kom hem från jobbet för några timmar sen, har bara suttit och myst med Linet och en kopp te fram tills nu när Vicke har kommit hem också. Ska snart lägga mig och sova för jag är trött. Och har druckit alldeles för lite kaffe idag.

Åkte iväg till stan med Victor runt halv två och fikade på Starbucks medan vi väntade på Linnea, Victor skulle på jobbintervju och jag sprang iväg till St Walkers. Började inte förrän kl tre idag så det var ganska lugnt hela eftermiddagen, eller ja. Hela dagen har varit galet lugn. Kanske därför jag är lite trött också för att det har varit lite segt. Jag och George har däremot jonglerat idag på jobbet, haha. Eller ja, han jonglerade (han är helt, totalt SUPERGRYM!!!!!!! Helt sinnessjukt) och försökte lära mig. Jag tappade bollar. Men det var kul i alla fall, fick lite känsla för det i alla fall men ah. Det var roligt i alla fall, kanske får pröva mer imorn! :)

Fick även min första lön för de tre dagarna jag jobbade förra veckan. Har i alla fall råd med hyra nu och det är ju bra. Dock får jag nog knåpa ihop egna julklappar i år...  Ska försöka låta bli mina kontokort nu innan jag skaffar mig en engelsk bank. Måste bli skärpning med pengarna, budget och sånt tjafs typ... Gaah...  
Nej, nu ska vi inte avsluta detta inlägg med pengaångest för det har man tillräckligt av ändå :)

Nej, nu ska jag tvätta bort sminket och borsta mina tansebissar och sova.
Imorn ska jag ut på promenad och se om jag kan hitta Brixton station där jag gick vilse sist gång, haha.

Puss och godnatt <3

Inga kommentarer: