1 nov. 2011

Why are you looking at me like that?

Lyssnade precis på Teddybears, melike!

Har för ovanlighetens skull en del att göra idag - kul!
Ska precis ställa mig på crosstrainern en halvtimme och lite enkel styrketräning innan jag ska iväg och titta på mobiltelefon ute hos Micke.
Sen ska jag in till Bengtsfors för lite ärenden samt fika med några gamla godingar ;) Haha. Och sen kl. 19.25 blir det kära Swebus till Oslo och så ska jag träffa Ebba ikväll, wiie! Stannar i Oslo i 3-4 dagar, har inte riktigt bestämt mig än men vi får se.
Ska packa också... Usch, det var längesen nu (en vecka typ)... Känns väldigt jobbigt att ta tag i detta, men det brukar gå snabbt bara man sätter i gång med det, det tröga är att komma igång.
Men på tal om att komma igång ska jag komma igång (komma igång komma igång komma igång....) med min lilla träning. Har faktiskt varit duktig nu och tränat en halvtimme på crosstrainern eller varit ute och gått en timme varje dag och gjort lite situps, armhävningar och ryggövningar, måste komma igång lite mer men börjar lugnt så jag inte blir sjuk igen... Heja heja!

Puss <3

Inga kommentarer: