10 dec. 2011

Dear Mummy:

Hej mamma!
Jag jobbar hela dagarna och står i, men nu får du ett blogginlägg! Sitter och äter frukost och har precis sett 10:e delen av julkalendern. Känner verkligen jättekonstigt att det redan har gått så långt in i december, själv har jag fortfarande ingen julkänsla alls hittills. Strålande sol, massa jobb och inte alls speciellt mycket julpynt.
Tänkte julpyssla någon dag när orker infinner sig, kanske baka lussebullar eller lite mer pepparkakor och framför allt skriva mina fina julkort och skicka iväg!

Igår var det party i baren och tequila-shotsen flödade. Man blev själv bjuden på både det ena och det andra. Sen hade vi lite afterwork, jag, George och chefen. Börjar lära känna honom lite bättre nu och han är inte lika läskig längre. Kan till och med få en kram av honom ibland, haha.

Idag slutar jag dock redan kl sex på kvällen, wiihoo! Och sen ska jag hem till Clapham North och äta på resturang med Lina och Victor för att fira att vi alla har fått jobb nu när Vicke har fått en anställning i klädbutik! Sen får vi se var kvällen bär av.
Söndag ska jag bara dega (som vanligt). För det behöver den här tjejen.

Måste göra mig i ordning till jobbet nu!
Massa puss och kram till dig Mami, I Love You! 



Pusshaaaj <3

Inga kommentarer: