10 dec. 2011

I didn't see anything!

Har precis kommit hem från en superrolig arbetsdag! Har varit mycket att göra idag, sjukt mycket shoppare, hungriga och törstiga. Fick bokstavligen springa för att hinna med. Men det var som sagt kul. :)) Love my boys!
Slutade redan klockan sex idag och ikväll ska vi gå på resturang! The Falcon heter den och ligger precis nedanför oss.
Lina och Victor har tittat på Nobel-middagen och den går på här i bakgrunden med fiolmusik och grejer. Högtidligt ska det vara!

Har även fått paket av min älskade mamma idag! Omg! Har inte öppnat det än dock för hon sa att jag inte fick det förrän på julafton... Vet inte om jag kan hålla mig sålänge men... Det kan ju vara något användbart liksom? Ja, vi får se.

NU ska vi äntligen gå, haloumiburgaren ropar på mig, omnomnom :)
Puss <3

Inga kommentarer: