22 dec. 2011

She's alive!

Ja, ännu en kväll av corona och tequilashots, men vad gör man inte när man blir bjuden av snälla kunder som vill vara med på lock-in. Hade som vanligt en supertrevlig kväll innan jag och Nick tog tunnelbanan hem. Dansade, sjöng och pratade solvakiska :)

Drömde en miljon konstiga mardrömmar inatt, bl.a. Att sångerskan Säkert! bröt nacken av en lammunge och blev helt blodig? Och att Lina och Victor flyttade till en superfräsch lägenhet medans jag och två andra tjejer fick bo där det var massa maskar och kryp som vi slog ihjäl och höll på. Sprang och grät hos Lina och frågade om jag fick bo hos dem istället men de var iskalla och sa att jag inte fick plats :(

Har sovit dåligt flera nätter i rad nu, och jag som kollade på klockan idag och trodde jag hade sovit till tolv! Men nej, då var det svensk tid. Sommartid till och med, så klockan var inte mer än 10... Lite segt men jag har bara legat och degat ända fram till klockan 12, nu har jag varit igång och städat, tvättat, duschat och har precis skypat med mamma och pappa också - OCH öppnat mina julklappar ifrån hemmet! Ett par jättefina örhängen ifrån märket SNÖ som jag ska ha på nyrs, långa med typ grönsvarta pärlor, otroligt fina. Sen fick jag också en pyjamas. Hur kan föräldrar ALLTID veta vad man behöver? Det är ett mysterium, och jag som älskar att skrota runt i pyjamasbyxor. TACK fina familjen <3 I love you.

Har också förberett lite inför jul i Holland, påbörjat packningen och checkat in mig på Internet, ska skriva ut biljetterna snart på jobbet. Ska bara blogga klart innan jag ska till affären och handla på mig allt som botar förkylning (Tack Nick....) och plåster. Borde köpa en handkräm också, mina händer är så himla torra och mina nagelband går sönder och blöder jämt, så himla jobbigt.
Måste bara komma ihåg min Secret Santa present till min hemliga person också, imorn ska vi ha julfirande på puben - SÅ KUL! Måste komma ihåg min kamera bara. Känner på mig att det inte kommer bli så mycket sömn för mig nu dessa veckor... Så länge näsblodet håller sig borta är jag nöjd.

Nu måste jag rusa.
Puss på er alla därhemma. Hoppas ni myser riktigt ordentligt och inväntar julen med massa godis, god mat och julmusik! <3




Paket <3


En trött tjej.

Inga kommentarer: