28 dec. 2011

You disappear...

Hola amigos.
Igår hade jag världens mysdag trots att jag var ensam hela dagen och bara nördade Rederiet, haha. Men gött vare. Fixade även Victors present igår, fick bli giftcard på topshop till grabben som blir stor nu!
Idag har vi firat honom BIG time. Jobbade till fem och efter det så köpte vi slipsar och tårtingredienser och har lagat morotskaka med "möe sös" (alt. "möe klet"), fixat bubbel och levande ljus, glad blev han också :) Tur för han, annars... Höhö.

Jobbet gick också prima, gött att slua fem ändå när jag fortfarande är förkyld. Ska sova järnet dessa dagar innan nyår och då kommer även Andrée hit och ska fira med oss, wiie!
I'm a happy, happy girl, och tre nyårsklänningarr har jag köpt på mig så nu är det bara det krångliga kvar - Att välja....

Nu blir det iaf soving för mig.
Hörs imorn typ :)

Puss <3

Inga kommentarer: