29 dec. 2011

No one's gonna love you more than I do...

Usch, har haft en ovanligt dålig dag idag. Känner mig sur och vill inte alls jobba imorn.
Har haft en dålig dag, tyckt att jag är fulast i världen, borde träna mer, köpa nya kläder, duscha, äta nyttigare... Engelskan har gått sämre än vanligt, kändes som jag snubblade på orden och har varit tömd på energi hela dagen. Har dessutom inte hittat någon jäkla hatt som jag ska ha på lördag då det blir nyårsfirande på baren med hatt-tema... Plus att jag fick gå i regnet, eller typ, - slalom-powerwalka" pga jäkla turister. Nee-e.

Tur att jag får besök imorgon så jag blir på lite bättre humör. Eller att jag ÄR på bättre humör för Andrées skull?
Det går nog över snart dock, nu för tiden brukar mina dippar inte vara så långvariga tack och lov. Tur att man lär sig hantera allt med åren som går och att man VET att dåliga dagar GÅR ÖVER. Har dock tillåtit mig att vara lite sur idag...
Ska strax upp och duscha och sen gå och lägga mig, är riktigt trött... Tur att vi stängde tidigt idag.
Har varit två riktigt långsamma dagar på jobbet nu efter jul. Alla våra "regulars" är hemma på semester och allt är väldigt lugnt och stilla för det mesta vilket inte passar mig alls för då blir jag så himla trött och seg!

Nej, nu ska jag sluta klaga, känns bara bra att få skriva av sig lite ibland.
Puss på er <3

Inga kommentarer: