31 jan. 2012

Happy B-day to you one day in förskott!

Inspiration!

Har på något vis kommit in lite i tecknar-mode och vill ha flytande bläck och stora papper och tandpetare och pinnar att måla med! Har snöat in mig på träd av någon anledning och sitter och kladdar träd i alla möjliga former  när jag kommer åt penna och papper...

Igår på jobbet hade vi kanske 20-30 pers så vi satt och drack te, tecknade och pratade istället, massa mys. Tur för mig som hade sovit skitdåligt (drömde om små Aliens och misslyckade bröllop?) och hade ont i magen... Vet inte om det var för att jag inbillade mig, hade struntat i medicinen eller faktiskt hade ont.
Hm. Det är inte lätt asså.

Imorn fyller Linet år så idag ska jag planera lite överraskningar till henne, hihi. Så ikväll blire massa bus! Det dumma är att kvinnan är ledig hela dagen - precis som jag, så jag får väl binda fast henne någonstans så hon inte kommer i vägen när jag fixar med allt.
Anyhow, GRATTIS LINET EN DAG I FÖRSKOTT! (Härmar din mormor.)


Inga kommentarer: