30 jan. 2012

I love you as much as I can!

Sitter här och lyssnar på Vit Päls. Så himla mysigt.
Har spelat massa gitarr men min röst är verkligen inte vad den brukade vara. Känner mig så seg och trött i rösten och kan typ inte sjunga ut för det tar emot. Ska börja sjunga oftare och sjunga upp mer för att komma tillbaka i lite musikvanor. Känns bra. 

Ska snart ut på en natta-promenad. Har bara suttit inne hela dagen och haft pirr i magen för att allt känns så bra. Har även kollat på en film, Puss in Boots och gud vad besviken jag blir. Den var ju lite rolig men jag tyckte storyn var otroligt rörig och utan någon som helst bakgrund så nej, det är nog inget jag tänker se igen. Det bästa med den var att alla katterna såg så mjuka ut.

Har även lagat världens godaste paj idag. Slängde ihop en deg med olivolja istället för smör vilket blev otroligt gott. Hade massa öppnade konserver som jag tänkte att jag skulle göra åt så fyllningen bestod av kidneybönor, svamp och majs. Äggstanning och ost på toppen, omnomnom!

Helgen har bestått av massa mys och fest! Jobbade fredagen sen hade vi Lock-in på kvällen och jag fick sova hos Nick och Megan i Balham, så himla skön säng med eltäcke! 
Lördagen spenderade jag med Megan, vi åt indiskt och hade massa tjejsnack och gjorde oss i ordning för att åka till Holborn där vi gick till en pub där en vän till oss på Walkers hade spelning med sitt band. Så mysigt! Sen drog vi vidare till en annan pub men eftersom jag bara hade sovit typ 4-5 timmar natten innan var jag ganska trött där på kvällen, men idag har jag sovit ut ordentligt och bara vilat! :)
Duschat och fräschat till mig lite. Känns bra. Dock glömde jag min tandborste hos M och N och jag får tillbaka alla mina saker imorn... Haha. Får nog kila ner och köpa mig en ny!

Tog lite bilder också men min kamera är också kvar hos dem... Tur att NickolaAaAaAaRs jobar imorn så jag får tillbaka allt.

Nej nu får jag väl ta mig en tur till 24-timmars affären på hörnet så jag får mig en tandborste.

En vidrig googlebild på jobbet.

Inga kommentarer: