16 jan. 2012

I tell you what I want...


Har varit och kikat på en sån här bebis i Apple-storen idag. Dyrt som bare. Men det kanske är värt det. Vill inte ha någon klumpig dator att bära runt på och en sån här ipad väger ju verkligen nada... Vill ha något att enbart surfa på, kunna skypa med och blogga ifrån som jag kan ha med mig överallt och då är det väl något sånt här man ska ha...
Ja, har fortfarande inte bestämt mig helt men vi får se! Man kunde i alla fall ha svenskt språk på den och det är ju bra.

Jobbade idag till klockan fem, sen satt jag och snackade med George innan Lina kom och följde mig till Apple-store efteråt. Ganska så stressigt på jobbet för att vara måndag faktiskt! Men runt 3 lugnade det ner sig och jag kunde chilla lite. Känns i alla fall skönt och vara på jobbet och göra något hellre än att bara stå :P
Magen har uppfört sig lite bättre idag så det tackar vi för. Ska försöka utesluta så mycket mjölkprodukter som jag bara kan och köpa vatten på flaska den här veckan och se om det gör någon skillnad och som sagt försöka ta mig till en läkare.

Ikväll ska nog jag och Lina åka till Borough och träffa Sid och gänget eftersom Sid drar till Bombay på torsdag! Så ja, känns ju som att vi måste iväg och säga hejdå. Fast nu skriver han och säger att vi får åka dit imorn, haha. Gött. Då kan vi sitta och götta oss med godis och varsitt vinglass framför varsin dator istället ^^
Nej, nu ska jag typ. Surfa runt på nätet. Läsa recensioner på iPad.

Puss loverz <3

Inga kommentarer: