8 jan. 2012

I used to wander the streets...

Whiho! Jag har kirrat en wieving i ett HUS! :D I zon 2! Är så himla nöjd!

Igår lagade jag och Lina Tacos när jag kom hem efter jobbet, så himla gott. Skypade även med far, min mor låg och sov på soffan som vanligt, haha, den lilla sötnöten.
Hade en riktigt go och seg kväll igår i alla fall och har chillat hela morgonen idag och bara läst kin nya bok och kollat runt på Gumtree och som sagt fått en wieving i Kensington. Ligger i centrum och är nog exakt lika långt ifrån jobbet som jag har nu, eller, för både mig och Victor och för Lina är det jättemycket närmare. Helt perfekt med andra ord, lite dyrare men det kan det nog vara värt om det är stort och fint (vilket vi snart ska få reda på). Mitt största krav är att få en egen säng och egen garderob och sen att badrum och kök är fräschare än detta. Vilket inte kan vara alltför svårt... Hm.

Nej, nu ska jag sätta igång lite musik och börja göra mig i ordning! I'm a happy happy girl! Ska kika lite mer på minidatorer också sen när vi kommit hem igen så jag kan få en liten dator när mor och far kommer hit på besök som jag kan ha med tll jobbet och ta massa webcam-bilder med, wiho!

Puss <3

Inga kommentarer: