27 jan. 2012

It's about to rise!


True that. Snodde bilden från bloggaren EGOINA. Hon är söt.

Idag började jag dagen med en halvtimmes promenad och inhandling av föda på Lidl. Åt väldigt mycket föda till frukost. Mozzarellamackor, mm mm. Sen degade jag med min bok någon timme, plinkade på min nya baby (gitarren) en timme... Internet har legat nere hela dagen och det var väl kanske bra.
Gick till banken och blev nekad att boka tid för att öppna konto pga att jag inte hade något arbetsgivarintyg så jag åkte till Greenpark runt halv fyra, tog en promenad i St. James park. Solen har skinit hela dagen här så nu har jag fått massa D-vitamin!
Jobbade från 5 och det var dretmycket att göra så nu är jag trött.

Längtar tills på lördag, då har jag massa roliga planer på G, wiie!
Nu ska jag dock duscha :)

Inga kommentarer: