26 jan. 2012

Some music Maestro!

WIIOOOO! Muuusiiiik ska byggas utav gläädje.... Köpa intrument gör man man också med gläädjeeee!
På rasten idag gick jag och Danny till Denmark street här i London och jag hittade mig en gitarr! Hade bara tänkt gå och kika lite men jag fick en jättebra deal av en trevlig säljare så ja, jag slog till. Det blev lite dyrare än vad jag tänkt mig MEN
- Det är märket Fender
- Jag fick med en gig-bag
- Fick massa plektrum (som jag inte kommer använda men dom var rosa <3)
- 2 års garanti
- Gitarren är helt i trä

Jag är SÅÅÅÅ nöjd! Äntligen får jag något att göra igen :D Ska beta av alla mina kladdpapper i mitt skrivhäfte, klippa mina naglar och lira järnet, är så jäkla glad! Passar mig helt perfekt storlek och ljudmässigt och strängarna är heeelt underbara... <3 <3

Waahh. Annat som hänt idag, har ringt på en lägenhet som skulle ringa tillbaka till mig, Mat's alla vänner har varit på baren så vi har sagt hej till dom, det var lugnt på jobbet... Har ätit lite soppa och massa bröd och sallad. Haft lite ont i magen som gick över.
Är ganska trött för tillfället. Ska spela lite ballader och sen lägga mig i sängen och sova, eventuellt läsa lite i min bok.


Det är väl om möjligt den här bilden som är mest lik min nya kärlek som just nu ligger bredvid mig i sängen, he he he. Nej. Nu blire Van Morrison!

Inga kommentarer: