11 jan. 2012

One day I know...

Nu vet jag att mamma kommer bli arg, men, jag har börjat spåna på min andra tatuering som jag vill göra.
Enligt mig ska tatueringar vara något personligt, i alla fall mina. Jag skulle aldrig vilja ha något "bara för att" eller något opersonligt som en tribal eller stjärnor. Känns inte så himla orginellt enligt mig. Nu säger jag inte att människors "stjärntatueringar" är opersonliga eller betydelselösa, eller fula för den delen, klart det kan vara fint, men för min egen del skulle jag aldrig vilja ha något sådant på min kropp och det är min personliga åsikt.

Sitter här och spånar och har idén och placeringen helt klart för mig, tror dock denna kommer bli lite större (och dyrare) än min första, men personlig och cool! Ska bara spara ihop lite mer pengar sen kommer den nog få sin plats inom en inte alltför långt bort framtid! :)


Måste bara påminna mig själv om en söt låt: http://www.youtube.com/watch?v=kJ4s3G7hgR4&ob=av2e

Puss på er <3

Inga kommentarer: