11 jan. 2012

All you need is...

Sitter och myser med Rederiet nu efter att jag ätit lunch/middag. Idag blev det sallad med qournbitar, stekt potatis och lök. Lite hummus och creme fraiche på det och mums! Lättlagat och gött.
Ska strax upp och duscha innan jag ska gå och handla. Blev ingen bank idag, ingen post för den delen heller för paketet har kommit fram! Wiihoo! Hoppas far och lillebror blev glada för sina extremt försenade julklappar nu. Gud vad skönt att slippa fundera över det något mer. Tack mamma för smset om att paketet äntligen nått sin destination.

Har även varit duktig tjej och tvättat mina och Linets sängkläder, dammsugit och dammat hela rummet och undervåningen, bäddat om sängen efter att ha vädrat hela rummet och diskat och grejat så nu känns det fräscht här! Ska själv upp och duscha sen innan jag ska storhandla på Lidl, haha. Vet dock inte riktigt vad jag ska köpa mer än att jag vill ha cocacola, haha. Ska köpa lite choklad tänkte jag och sätta mig och kika lägenheter ikväll, göra det lite mysigt liksom.
Har även skypat lite med min sötnos i Sverige och kollat på ansökningsblanketterna till skolan jag är intresserad av, spännande! Typ lika spännande som Rederiet.


Tänk att ha Rederiet-introt som ringsignal på mobilen, det hade varit trevligt... Och den lilla jingeln på pianot som de spelar när det blir extra spännande, den skulle man kunna ha som sms-signal...
Nu ska jag in i duschen!

Puss på er <3

Inga kommentarer: