17 jan. 2012

Turn Around!

Ja, man kan ju säga att dagen har vänt!
Morgonen började ju inte som den allra mest underbara morgon men hela dagen efter det har varit okej trots lite magont - men inte så jag dog. Överlevde, andades, andades lite till och försökte lugna ner mig.
Idag har vi i fall varit i Bayswater och Victor har fått sig ett till jobb! På samma ställe som Lina så vi hängde lite på bion och på Starbucks innan jag och Lina gick till TRAID som är en Second hand affär. Som hade rea. Allting i affären för 1 pund. Så jag köpte ett par skor, en kavaj, en skjorta och ett linne för 4 pund. Vilket är typ 44 spänn för er som  inte vet - NÖJD. Hittade dock inte riktigt någon jeansjacka eller skor men trot det får bli Rockit och Covent Garden imorn innan jobbet kl 5. Titta kan man ju alltid göra liksom :)

Väl hemma hann jag med och ta en banan innan Meg ringer och jag sticker iväg för att möta henne vid Leceister Square kl 6. Vi håller på att bli påkörda ett antal gånger innan vi kan sätta oss och fika i någon timme, haha. Smidiga tjejer ;) Sen går vi till Covent Garden (älskar det området) och strosar runt lite innan vi går till The Roadhouse igen, haha. Vi var bara tvungna att se stället med lite mer nyktra ögon så vi gick in och tog en drink, 2-4-1! Så ja, det blev en vattnig Strawberry  Daquiri för oss var. Och massa tjejsnack såklart!

Är hemma nu igen efter att ha varit ute hela dagen, äter lite soppa nu - mums! Behöver nog lite energi tror jag, så här mycket har jag nog inte åkt runt sen jag vet inte när. Och snart ska vi till Borough för att en vän ska åka till Bombay på obestämd tid så vi ska dit och säga hejdå om en timme typ. Blir nog inte så mycket dricka för mig dock. Vill hem tidigt ikväll och kunna känna mig pigg imorn och ladda lite inför jobbet. Känns som om det var evigheter sen jag var på jobbet, och ändå är det bara lite mer än ett dygn sen.

Ne, nu gör Lina sig fin(-are) och här sitter jag och mölar chokela. Inte ok. Nu ska jag ge mig och börja fundera ut min egen lilla outfit. Tror dock jag myser vidare i kjol och stickad tröja från Primark... ;)


I just loooove one-pound-stores!

Puss på er <3

Inga kommentarer: