15 feb. 2012

Be my Valentine!

I år är jag min alldeles egna Valentine. Älskar mig själv lite extra idag helt enkelt.

Har varit på jobbet idag och myst med grabbarna, det har varit väldigt lugnt. På rasten gick jag och köpte en Red velvet muffin var åt oss för att fira lite extra och visa att jag tycker så mycket om mina kollegor, på samma gång som min chef hade sprungit iväg och köpt kaffe till allihop utan att jag visste om det så det var ju onekligen timing, haha! Så sen satt vi där och fikade allihop i någon timme, så himla mysigt!
På kvällen kom det några fnittriga, kära par som köpte lite vin och satt och gosade i hörnen, Love@Walkers!
Tycker det är så fint med människor som vågar VISA att man älskar någon. Själv börjar jag le om jag ser ett par  hålla handen på stan eller pussas på bussen för jag blir så glad att de vill visa att de är kära. Tycker inte alls det är något fel att gosa lite in public. Klart att det KAN bli för mycket men seriöst, en sån här dag är det väl ändå okej, eller?

Nu efter jobbet åkte jag hem och värme upp min veganska middag och har druckit vin och ätit chips och godis. Tycker det är en perfekt avslutning på min alla <3-ns dag faktiskt och har inget emot att vara ensam. Känns lite Bridget Jones över det hela med vinet i ena handen och den andra handen nere i chipspåsen.
Men vafan. Alla hjärtans dag är bara en gång om året, och då ska man ju vara extra snäll mot dom man älskar, och är man ensam - Ja, då får man väl vara lite extra snäll mot sig själv :)

Jag är ensam i den här lägenheten, men i hjärtat vet jag att jag har så många vackra människor så det både räcker och blir över nästan :) Den här dagen har jag faktiskt tänkt lite extra på alla gamla och nya vänner som jag älskar och bär med mig varje dag, träffaroch längtar efter varje dag. Puss, kram och massa kärlek till er såhär mitt i natten!

Inga kommentarer: