13 feb. 2012

It's just getting bigger!


Vill bara dela med mig av min veganska middag idag också. Som blev riktigt god. Kommer bli världens bästa mamma när jag får barn, ska laga så jäkla god mat till dem att de aldrig kommer vilja flytta hemifrån. På gott och ont. Ska banne mig bli en sån där riktig bullmamma som enbart köper ekologiskt och bakar massa eget bröd och alltid har kakor i frysen. Och ja, mina barn ska bara äta vegetariskt hemma när jag lagar mat. Om jag får mig en karl någon gång i livet så ska jag bara laga veggie-mat till honom med tills han blir frälst. 
Inga köttbullar i mitt hus i mitt hus, bara falafel <3

Receptet på min veganska korv stroganoff kan ni såklart hitta på min matblogg:
Tycker det är skitkul att ha typ 50 unika besökare varje dag när jag enbart haft bloggen i en vecka, coolt för mig! :D Känner mig ju som värsta storbloggaren, herregud. Snart är jag väl till och med på framsidan.

Snart ska jag gå ut på en liten kvällspromenad. Känner att min degklump till kropp behöver en gnutta mer frisk luft, var faktiskt ute på 30 min promenad i morse också före min pannkaks-frukost! Heja mig!

Inga kommentarer: