12 feb. 2012

Cross my memory

Ojoj, här har det gått dagar och nästan  år utan uppdatering. Lovar att bli bättre när jag får min iPad som kommer om 2 veckor till mig, iiiihhhhhhh! Längtar! Fattar inte att jag köpt en riktigt än, jag som klarat mig med en Sony Ericsson mobil som jag köpte i årskurs åtta för 7 år sen och har använt samma dator sen sjuan... Lite omformateringar har den väl upplevt med ändå, herregud. Jag som är Europas mest otekniska människa.
Jaja, ser i alla fall fram emot att bli appleifierad och kanske frälst av apple-guden.

Har tillbringat otaliga timmar på jobbet nu i 3 dagar och har tillbringat all tid här hemma med att sova. Men nu är jag ledig i två dagar, wiie. Sov i tio timmar inatt och somnade med alla kläder på, smink och allting, haha. Vaknade dock mitt i natten och bytte om till pyjamas. Snacka om att vara trött.

Idag har jag bara degat och läst Dracula som jag fått låna utav Nick och varit på Lidl och storhandlat! Har även ätit massa mat, ligger fortfarande i matkoma. Mer om mina matvanor kan ni läsa här: http://perjosefinesmarrigmat.blogg.se/

Nu ska jag snart in på skype och se om familjen är inloggad, de kommer ju snart hit på besök, längtar!


Mina matpåsar ifrån Lidl och min mathylla i vårt skåp, fullt med konserver!

Inga kommentarer: