13 feb. 2012

Jelly time!

Åh, har haft en så himla mysig dag idag! Underbara lediga måndag

Igår kväll drog jag och Lina en sväng till Borough och hälsade på gamla vänner, tog några glas vin på en pub i Clapham först innan vi drog sen åkte vi hem runt 12 så det blev en lugn kväll. Sov typ 10 timmar i natt igen men drömde så sjukt konstiga saker, massa översvämningar och grejer..? Vet verkligen inte var jag får allt ifrån ibland.

Idag åkte jag och Victor på shoppingrunda på Oxford och Regent Street. Först drog vi till Abercrombie and Fitch och Victor skulle köpa parfym. När vi kom dit stod det typ 5-6 idiotsnygga manliga modeller vid entrèen med mag- och bröstmuskler utan dess like, herregud! Man fick verkligen anstränga sig för att inte glo ihjäl sig på dessa barbröstade män...
Desutom var det några som gick runt helt utan kläder på överkroppen i butiken också, man bev ju nästan hög på allt testosteron.

Efter denna minst sagt trevliga start på shoppingturen drog vi vidare till Hamleys leksaksbutik där vi köpte jelly beans i lösvikt! Helt sjukt vad mycket olika smaker de har! Min och Victors favorit är utan tvekan Butter Popcorn, smakar precis som smöriga popcorn, så god! Köpte även lite annat lösgodis, som jag längtat! Kalaset gick kanske på lite väl mycket för lite gelegodis men jaja, ibland får man unna sig, som jag säger typ varje dag... Lev var dag som om den vore din sista! Ät godis som om det inte finns någon morgondag! Skjut inte upp till imorn det du kan göra idag!

Sen gick vi till apple-storen, kände lite på ipads, provade dess kamera och tog lite kort, haha. Därefter drog vi vidare till Primark där jag hittade skor, lackade, röda - melike! Impulshandlade lite smycken och 2 par nya luffarvantar också.
På New Look hittade jag ett par dretsnygga byxor för 22 pund, typ rostfärgade, och lite mer smycken. Vi gick även till Topshop men där blev det bara en kaffe på EAT innan Victor skulle dra till jobbet och jag åkte hem.

Nu har jag lagat vegansk korv stroganoff med soyakorv och potatis och tittat på film med Lina, Carnage! Så himla cool film där allt utspelar sig i ett rum med bara 4 skådespelare under en dryg timme. Supercoolt koncept som blev riktigt bra med alla duktiga skådespelare sig.
Har snaskat i mig mitt godis nu men har några jelly beans kvar. Ska eventuellt kolla på Drive snart, skönt med en lugn kväll innan jobb resten av veckan, ska bara deeeega :))

Bilder kommer sen!


Get real, get jelly belly! Som deras slogan säger... Haha.

Inga kommentarer: