8 feb. 2012

Don't know what I was thinking?

Fortsätter tipsa om min slightly ironiska matblogg. Tävlingen är igång!
 http://perjosefinesmarrigmat.blogg.se/?tmp=08000418
Kolla in min tisdags-meny och bli inspirerad! (Eller skratta bara lite åt den och ge mig lite statistik.)

Har jobbat från 12.30 idag fram tills nu, har varit så himla glad hela dagen idag! Tog med mig kameran och fotade min mat (Kolla länken ovan, okej?!) och George. Diskuterade ISO men blev verkligen inte mycket klokare. Funderar på att läsa på ordentligt om detta så jag faktiskt kan utnyttja min kamera bättre! Ska börja fota mer har jag bestämt mig för.

Imorn får jag lön och då ska jag kila till Bodyshop och handla smink, mitt börjar ta slut :( Vill även hitta en bra bronzer så jag inte ser så blek ut, just nu känner man sig ju som den blekaste, glåmigaste människan i hela England.... Hoppas jag hittar något som passar min budget.

Igår tittade även jag och Lina på The Decsendants - som sög! blev riktigt besviken faktiskt, det hände liksom ingenting, bara massa prat hela tiden och känslorna i filmen var så fake, så himla amerikanskt helt igenom med andra ord. Rekommenderas inte.

Till veckan blir det mer lägenhetsvisningar för Lina och Victor och gitarrspelade för min del :)
Delar med mig av en bild på mina favoritkillar, förutom Vicke då, som förgyller alla mina arbetsdagar! <3

Inga kommentarer: