8 feb. 2012

Paradise!

Eftersom jag blivit en sådan entusiastisk bloggare ska jag snart fota Dagens inköp och alla dessa gratisprodukter jag också fick med mig ifrån Bodyshop! Älskar den affären av flera anledningar haha. Ni ska i alla fall snart få se vad jag fann mig idag. 

Är supertrött nu och vill helst av allt bara sova men min hyresvärd kommer inom en timme med nya sängar här eftersom vi har haft vissa "problem" med våra gamla... Och jag är den enda som är hemma.... Har typ huvudvärk för att jag är så trött. Att gosa ner sig under täcket och lyssna på Paradise - Coldplay hjälper ju inte direkt mot tröttheten heller... Och jag som måste handla mat idag med, buhu. Ibland suger det att bo själv! Vill bara ha en betjänt som gör allt åt mig.

Har i alla fall haft en toppendag på jobbet, slutade fem idag men hängde kvar lite efter med grabbarna <3 Fick lön idag också, yej. Måste verkligen fixa det där himla bankkontot snart så jag slipper hålla reda på alla pengar jämt. Ja ja, I-landsproblem.
Inte lika kallt idag heller, hoppas att våren kommer snart, då ska jag använda min nya vrålsnygga jeansväst som jag fyndade second hand för typ 3 pund.


Bilder ifrån jobbet igår. Tagna utav moi. Såklart :)

Inga kommentarer: