19 feb. 2012

Far, far away.

Har varit så sleten idag så det är inte sant. Tror det är att jag inte fått i mig något kaffe på hela dagen...
Jag har i alla fall spelat massa gitarr så jag är öm i fingertopparna, börjar skriva en ny låt och sjungit mig hes.


Har varit för mig själv hela dagen för Lina och Victor har jobbat, det har varit ganska skönt. Känner mig lite stressad över allt jag vill hinna med i mitt liv men som mamma sa på Skype förut - Jag är ju faktiskt inte ens 21. Men det finns så himla mycket mer jag vill hinna med i mitt liv - Snart! 
Och jag har blivit så dålig på att planera. Efter gymnasiet och utmattningsdepression och helvetet så har jag verkligen släppt allt som har det minsta med planering att göra. Blir rädd av almanackor och har precis vant mig vid att alarmet på mobilen, kan inte tänka längre än en dag i taget. 
Men det är ju bra, säger vissa. Jo för all del. Men man måste kunna ha lite både och. Inte skjuta upp allt jämt som känns det minsta jobbigt.

Allt känns så långt bort, förutom nuet här i London. Jag orkar inte tänka eller planera något alls. Jag bara är.

 Soundtracket för ikväll med passande låtnamn.

Inga kommentarer: