17 feb. 2012

Today's...


Dagens låt, HAHA. Vaknade med denna på huvudet, bakfull och schelten.
Var tvungen att lyssna på den innan jag vandrade vidare i fjortisträsket med Basshunter och Laser INC...
Piggnade till efter att ha somnat igen efter frukosten och drog till jobbet vid fem och har haft en ganska bra dag ändå, kaffe gjorde onekligen susen!

Igår jobbade jag heldag och vi hade ett stort sällskap mellan 18-23 sen drog vi ut på krogen, Dannie, Nick och jag och satt och tjötade några timmar - jättemysigt! Tyvärr är det en dålig kombination att blanda vin och Strawberry Daquiri för min huvudvärk i morse var som sagt inte nådig.... men jag överlevde.

Snart kommer familjen över på besök, bara en dryg vecka kvar, längtar ihjäl mig! Detta är faktiskt det längsta jag någonsin varit borta från dem allihop, 3 månader nu. Funderar dock på att åka hem över påsk för då är man tydligen ledig i den här delen av Europa också :) Får se hur det blir och om VI är lediga också eller hur det blir.
Härligt i alla fall att ha något att se fram emot :)

Nej, nu ska jag avsluta denna dag med ännu ett knäckebröd med smör och ost, lite rederiet och mys med Linet. Life is good!

Inga kommentarer: