25 feb. 2012

La familia sueca !

Kvällen igår avslutades med lite gitarr men jag har haft lite svårt att sova nu för tiden så somnade inte förrän efter halv två och vaknade halv nio... Jag vet att 7 timmars sömn inte är så himla lite men jag behöver sova 9 timmar för att känna mig utvilad. Kommer väl blir repris på gårdagen då jag gäspar käkarna ur led och skrattar så jag gråter av övertrötthet... Haha.

Just nu ligger jag och min mätta mage och myser i min sparkdräkt! Har käkat gröt till frukost, har aldrig riktigt gillar havregrynsgröt men nu är jag fan expert på att göra supergod gröt! Hade i lite kanel idag också så det blev sött och gott, känns som om jag hittat ett bra substitut till bröd. Har bara käkat bröd här hemma nu i typ 2 veckor, inte bra.

Om typ två timmar ska jag möta familjen på Liverpool street! Längtar så himla mycket :D Ska även få min iPad. Är tydligen ledig fram till halv sju ikväll då vi har stängt baren för ett privat evenemang så jag ska bara sightseea och mysa med mami, papi och bror x2 heeela daaageeeen! <3
Tror vi ska luncha på Walkers så de ser var jag jobbar och sen gå till Covent Garden och Denmark street idag. På vägen blir det ju såklart Piccadilly Circus och eventuellt Oxford street, kanske trafalquar square... Får se vad mycket vi hinner.
Imorn ska vi i alla fall till Camden!


Familjen på mallis i somras. Varje gång jag skriver ordet "Familjen" så hör jag Rudolf i Sunes Jul när han skriker ut till Sune-familjen. Familjen!

Inga kommentarer: