25 feb. 2012

Somebody That I Used to Know!



Kvällens inspiration!

Har varit så himla glad hela dagen för imorn kommer la famila! Har inte sett dem på flera månader nu och ska bli så underbart att få krama om dem igen <3 Har typ hoppat fram hela dagen pga det :)
Serverade även värmlänningar ifrån Årjäng på puben idag så jag kände mig onekkligen som hemma ^^
Fick även utväxla några ord på spanska, kände mig jäkligt internationell där i 3 sekunder som växlade mellan 3 språk fram och tillbaka, höhö.

Idag fick vi även massa beröm från chef och kunder, det och en massa härliga skratt sätter onekligen guldkant på vardagen för att använda sig av det gamla uttrycket.

Har tyvärr inte orkat blogga så mycket dessa dagar för det har varit mycket jobb, men imorn får jag även min ipad, hoppas jag orkar uppdatera med mycket bilder och annat kul då! :)

Även min träningsmotivation börjar sakta krypa inpå mig vilket jag tacksamt tar emot. Efter familjebesöket, då ni. Då är det jag som försöker på allvar igen. Klarar ju knappt av att se min degiga kropp i spegeln längre för det är inte jag. Så känns det ibland. Det är inte jag som är sådär lat och bara äter skit. Jag älskar ju att träna? Jag älskar att ta i till max och pressa min kropp för energin man får tillbaka är oslagbar! Ska verkligen börja motivera mig själv nu och försöka hålla fast vid tanken på hur skönt och bra det kommer kännas efteråt även om det går trögt i början. Och börja i liten skala. Springa typ 20 minuter innan lätt styrketräning hemma.

Ja.
Jag är positiv!
Lever i en liten bubbla nu, man får ta vara på dessa dagar när man bara känner lycka ända ut i fingertopparna! Tänker inte alls hålla tillbaka något om hur GLAD JAG ÄR OCH HUR BRA JAG MÅR!!!

Inga kommentarer: