27 feb. 2012

To buy happiness:

Första blogginlägget från min iPad, känns nästan lite surrealistiskt. Att jag faktiskt har fått den här lilla godingen i min ägo är ju helt sinnes, för att säga som bror min hade sagt.
Har legat och lekt med den nu i någon timme och ska sova nu. Har haft två underbara dagar med familjen här i London, solen har skinit och verkligen värmt och man kan gå utan jacka i Februari - hur sjukt är inte det?
Vi har sett det mesta nu tror jag och gått runt så mycket att jag fått träningsvärk i vaderna och i rumpan... Säger väl en del om hur fit jag är...
Vi har i alla fall avklarat mayfair, westminister, covent garden och släktbesök ute i Canada Water. Jag är så glad att de är hos mig så det går knappt att beskriva i ord.. Eller, det GÅR inte att beskriva i ord. Min familj är allt för mig. Vad som än händer i mitt liv kommer de alltid stå bakom mig, för att pusha mig eller ta emot mig. Jag är så himla lyckligt lottad.
All kärlek i världen till den lilla familjen <3

ni får stå ut om det blir lite stavfel här och där, gillar inte alls det där rättningssystemet Apple har men jag vänjer mig väl :) Kan ju ha missat något i korrekturläsningen..

Nej nu ska jag hoppa i min sparkdräkt och sova, blev inte så mycket sömn förra natten. Lördag från kl. 10 och framåt är dock konfidentiell. What happens at Walkers, stays at Walkers.

Inga kommentarer: