28 feb. 2012

What if my loved one flew to me?

Har lite rast på jobbet nu och chillar med ipaden :)
Familjen åkte hem i förmiddags... Känns redan lite tomt utan dem och fällde väl en och annan tår när de for i från mig på bussen.
Vi har i alla fall haft fyra underbara dagar tillsammans och det kändes så välbehövligt att få krama om dem igen!
Får skriva ett lite längre inlägg och lägga upp lite bilder senare, har tagit så himla mycket kort nu under all sightseeing! Igår var vi vid Tower Bridge och Madane Tussades bl.a. Och ja, då blev det en hel del fina bilder. Idag var vi i Notting Hill men då orkade jag faktiskt inte fota något, ska försöka få alla bilder som Miami och papi tog också så det blir nog så det räcker och blir över ändå.

Nej, nu ska jag tillbaka till jobbet efter min rast. Känns som om jag inte jobbat på superlänge och är onekligen lite rostig...

Inga kommentarer: