22 feb. 2012

What day is today? It's a good day!

Produktiva onsdag!

Vaknade runt halv elva och började städa köket. Diska och skrubba spisen, torka alla ytor och framförallt skrubba kaklet runt diskbänk och spis, hujedamejen så fint det blev!
Sen åt jag GRÖT. Havregrynsgryn med ekologisk havre och lite pumpakärnor som jag snattade från vår snälla granne, he he he. Den blev lit för salt så det var inte supergott men gick ner med lite cranberrie sauce (mycket bättre än alldeles för sötsliskig hallonsylt...)

Sen ringde det ifrån en lägenhet så vi ska iväg på visning om en timme! Så kul! Och bara för att multitaska lite mer så har jag slängt i mer Amber-röd färg i håret och ska strax upp och duscha.

Kl halv 4 ska jag till Barclay's bank och försöka fixa ett bankkonto också innan jag ska iväg till jobbet, känner på mig att det blir en bra dag!

Inga kommentarer: