21 feb. 2012

You're going your own way

Jesus vad trött jag är...
Har varit en seg dag på jobbet men jag har haft ont i magen i princip hela dagen så det var ju iofs skönt men man blir ju så trött av att inte göra någnting, plus att jag börjar bli sjukis, har haft en klump i halsen hela dagen som gör ont när jag sväljer :( Har köpt på mig massa clementiner och juice så jag ska proppa mig full med C-vitaminer nu så jag inte blir sjuk innan la familia kommer hit!

Har förövrigt haft massa goa kunder på jobbet idag <3 Och läste ut Dracula förut, den gamla klassikern. Så himla spännande var den! Ska få låna Frankensteins monster på onsdag utav Nick för imorn är jag ledig!
Ska eventuellt på två visningar imorn med Linet och sen ska jag nog dra med henne till Oxford street och leta iPad-fodral och kika på Weekday inne på Selfridges.

Pannkaksdagen imorn också, DET ska vi verkligen fira :))


Fast mest av allt är jag sugen på semlor..... VILL HA! :(

Inga kommentarer: