2 mars 2012

All day long i think of things...

Ännu en dag på jobbet.... Har jobbat tre heldagar nu och nu har vi precis öppnat upp för fredag! Slutar lite tidigare imorn lördag så det känns typ som om det blir en hel helg för mig med :) imorn ska jag eventuellt på dejt med en vän som heter James och åka båt på floden i solnedgången, haha. Gud så romantiskt det låter. Jag får se om jag orkarför jag känner att jag börjar bli sjuk :( men det är väl inte heller det jobbigaste att sitta still på en båt.

På söndagen ska jag eventuellt till Notting Hill (igen) och spana lite second hand, bara för att få lite vårinspiration! Det börjar ju bli så himla gött väder och jag har börjat använda min poncho ute nu, äger! Vill köpa mig ett par coola solglasögon också och ja, eventuellt ett par våriga boots/kängor.... Pengar är till för att spenderas, aiight??

Andra vårdplatser är eventuellt att fara till Sverige på påsk om jag får ledigt så det blir eventuellt en weekend i lilla Bengtsfors, ska fråga min chef senare....

Nej, back to work!

Inga kommentarer: