29 feb. 2012

Turn me on!

På jobbet! Sitter och leker med ipaden och ner mer och mer vad himla nöjd jag är med denna lilla maskin!

Igår blev de dock inga bilder upplagda för lilla Josefine drog iväg på fest istället. Det blev som vanligt Roadhouse och Sabina, Linas syrra hängde på så först hängde vi på baren och satt och lyssnade på drum n base och bröte, hade lite lock in sådär i några timmar innan vi drog ut och jag hade s himla roligt! Var så kul att få dansa lite, känns som m de var evigheter sen :) Har lyst som en liten sol hela dagen och känt mig hur pigg somhelst! Det var onekligen lite segt att gå upp i morse men efter en kaffe så var allt bra igen, haha.
Ligger verkligen efter när det kommer till det här med sömn, Jesus.... Men jag ska försöka ta igen det, lite svårt bara när det händer så mycket roliga saker runt mig hela tiden!
Jag vet att man inte kan vara med på allt eller göra allt men åh, ibland vill jag bara vara en supermänniska med energi nonstop och en superkropp som klarar allt!

Det är i alla fall gött att nu ha två timmars rast under dagen, vila vila! Har laddat ner massa böcker på iPaden och pysslat lite med musikappar men hittade ngn jag tyckte funkade sådär jättebra, får fortsätta leta runt lite senare eller om någon ha något bra tips, feel free att dela med er!

Fick även lön idag vilket alltid är lika välbehövligt, ska gå och sätta n dem på BANKEN sen eftersom allt är löst och fixat och kirrat ang. Det, så himla nöjd. Allt faller verkligen på plats nu och jag känner bara hur mycket jag älskar mitt liv här, detta är ett av de bästa besluten jag tagit i mitt liv!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite Frankenstein (om jag inte somnar) innan det är dags för eftermiddagspasset med mina goa grabbar.

Inga kommentarer: