29 mars 2012

Spinning round the bus...

Bättre dag idag trots något tyngd.
Men nu ska jag skriva om en ännu tråkigare sak: vädret.
Det är så himla tråkigt att läsa en miljon Facebook-statusar om vädret. Det är tråkigt att titta på vädret. MEN idag har vädret här i London varit helt galet! Det har varit 24 grader varmt och jag har blivit solbränd i ansiktet. Det har verkligen stekt! Och ja, jag har varit ute princip hela dagen, eller i alla fall ända till kl 5 då jag började jobba och solen fortfarande stod högt på himlen.

Har varit runt Liverpool Street och Aldgate idag och kollat second hand-affärer och fikat, sett massa fint och ätit sjukt gott fika! Bästa brownien i... Kanske hela mitt liv?
.............?
Har nu legat och funderat i över en minut om det kanske var den bästa brownien i mitt liv... Kanske. Kommer inte ihåg alla hittills men den här måste i alla fall vara topp två.
Hur som helst - hur sinnessjukt god.

Sen åkte vi till covent garden för mer second hand, då jag hittade *den perfekta jeansjackan*. Skall invigas snarast!

Kom hem från jobbet för typ två timmar sen. Har frossat i knäckebröd eftersom jag inte fått i mig något vettigt på hela dagen, bara massa små-äting hit och dit...
Är typ tropiskt ute nu vill jag säga. Säkert 18 grader fortfarande när jag gick hem, hade bara en tunn skjorta på mig och jag trodde för en sekund att jag var i Grekland mitt i juli.

Haha, på tal om kläder. Hade mina jeans på mig för första gången på snart fem månader. Snacka om att INTE vara någon jeans-person. Usch, för stelt och jobbigt jämt. Dessutom är de ljusa och har känts på tok för somriga men idag var det ju typ sommar ute så då fick de komma ut ur garderoben, hahahaha, funneeeyyyy.

Nej. Nu får det vara nog. Sova skall jag göra och imorn jobba AFD och jobba på lite andra själsliga saker. Ska inbilla mig att jag är världens bästa människa imorn, bete mig som det och till slut kanske jag blir en gnutta bättre människa än tidigare.

Inga kommentarer: