6 mars 2012

You know I could use someone like you...

Har haft en sån himla go morgon idag! Eller jag har faktiskt haft tre toppendagar i rad nu, känner mig så pigg och glad.
Å söndagen var jag ju på sightseeing och igår städade jag hela lägenheten och fick beröm av våra flatmates, haha. Tack tack. Det luktade så gott i hela lägenheten och det var så skönt att kunna gå med strumpor på golven utan att det knastrade under fötterna, haha. (Brukar vanligtvis gå runt i tofflor.)
Sen satt jag och spelade gitarr och kollade på film som sagt. Gick ,och la mig riktigt tidigt också för en gångs skull, runt halv tolv kröp jag ner i sängen och somnade, gött :) tror jag behövde et efter två slitsamma dagar haha.

Idag började jag inte förrän tre och vaknade tio så jag drog ut på en springtur på morgonen, känner mig superhurtig och endorfinerna bara sprudlade så jag känner mig så full med energi idag! Gjorde även en stor frukost med gröt och äggröra som jag åt framför en skräckfilm - Woman in black. Tyckte faktiskt den var riktigt bra även om jag kan hålla med folk som tycker att Daniel radcliff är lite för ung för den rollen.... Men filmen var onekligen spännande så jag satt där på helspänn heltnsjälv med min frukost och chokladbollar, hehe...

Hann även med att laga en stor mumsig sallad som jag snart ska avnjuta. Handlade massa nyttigheter igår för jag kände mig så trött samma mat på jobbet hela tiden så jag nerskakade massa färska grönsakernoch olika saker att toppandalladen med, typ nötter, avokado, fetaost osv. Lite veckoplanering sådär :)

Sitter på jobbet och tar det lite lugnt nu, hade helst velat hänga med min gitarr hela dagen men ah. Pengar måste man ju ha för att överleva också... Kul att se pojkarna igen iaf!

Inga kommentarer: