7 mars 2012

No matter how you act...

4:e gosmorgonen i rad nu, omnomnom! Börjar inte förrän 5 i eftermiddag så idag ska jag, Lina och Victor fira Vickes hemkomst med en fika på stan :)
Ska strax upp och duscha och fräscha till mig lite... Hade tänkt dra ut på promenad i morse också men det SPÖREGNAR som bare, helt sinnes. Det är inte kallt ute men ah, blåser och regnar och är grått. London från sin bästa sida helt enkelt.

Kom hem ganska tidigt igår och gick och la mig typ halv 12, haha. Somnade någon timme efter det, så skönt. Har verkligen tagit igen all energi och sömn som jag tappat under 2 intensiva veckor tror jag, är på rätt spår igen nu och känner mig så himla pigg! :)
Ser fram emot att träffa Vicke igen också och gå och mysa lite på stan, ska nog försöja snika in i någon HM-affär och känna lite på deras "Fashion for AIDS"-kollektion också. Så. Jäkla. Snygga. Jeansshorts. Massa färger och snygga skärningar.
Måste även införskaffa mig en ny mp3 eftersom idioten Josefine har tappat bort sin någonstans i London........ Så. Irriterande. I-landsproblem jag vet, men det är MITT I-landsproblem och då får jag vara sur över det.

Andra I-landsproblem man kan fundera över: Borde jag raka benen eller inte?

Nu kommer solen också, jiihoo!

Hög midja är så hett!, när kommer låg midja bli inne igen? Aldrig, hoppas jag :))

Inga kommentarer: