10 apr. 2012

Everything you can

Wiihoo, har nu firat min födelsedag i 3 dagar! :D Fått massa paket och lite klirr i kassan och massa kramar, bäst av allt <3

Jag kom hem på söndag morgon efter massa mas och frys på Liverpool street, haha. Det gick ju tydligen inga bussar förrän 3 på natten så där stod jag och frös med typ 20 andra stackare...
Kom till slut till flygplatsen och drack massa kaffe och började läsa på min nya bok, "Before I go to sleep" som verkar jättebra :)
Mötte mamma och pappa i Sverige och sen körde jag bil! Wiho! Det är ju ganska galet egentligen att sånt kan sitta i, gick iaf hur bra som helst att köra fastän jag inte gjort det på ett halvår :)

Kl 5 på söndagen hade vi iaf släktkalas och före det fick jag påskgodis och bara myste i soffan.
Åt massa god mat och pratade med släkten några timmar innan jag och mami bara degade i soffan, sov sen i nästan 12 timmar i min säng, underbara känsla!

Igår söndag myste jag med mina girls hela dagen! Först kom Jeanette och åt frukost med mig, sen kom Linda och pratade lite och på kvällen kom Evs, Sara, Jennie och Malin och åt kex oxh ost och drack lite vin! Fick lite presenter utav dem också bl.a. svenska skvallertidningar, haha! Hur goa är de inte? :D
Pratade och myste en massa iaf så nu känner jag mig fylld av ny energi! Ska försöka lägga upp bilder sen.

Idag ska jag köpa godis och presenter till mina arbetskompisar och svenska vänner i London! Ska upp och duscha strax och sen måla påskbrev och packa, kommer bli en mysig, regnig dag :)

Inga kommentarer: