7 apr. 2012

Sweden!

Har precis slutat jobbet och hänger här lite med grabbarna och några få stackars gäster som sitter och dricker upp sina öl utan myslampor och musik...

Inatt ska jag ta mig till Liverpool Street och sen flyga till Sverige kl. 7 på morgonen... Det är första gången jag ska flyga själv! Uuuuhhhh, nervöst! Men jag tror allt ska gå bra, hoppas det iaf. Blir alltid så himla orolig när jag nye har någon att fråga helt plötsligt herregud vad fånig jag är.
Vet inte riktigt vad jag ska hittapåmikväll dock om jag bara ska sitta uppe och vänta eller om jag kanske ska ta mig till flygplatsen lite tidigare... Jag ska i alla fall laga middag till mig själv och spela lite gitarr ikväll, det ska bli mysigt. Har inte lagat eller ens köpt mat på evigheter sen vi skulle flytta kändes det lite onödigt att flytta all mat fram och tillbaka så har levt på köpta mackor i en vecka typ. Inte så himla ekonomiskt men allt har varit så himla rörigt nu det senaste så det har fått bli så. Ska ta mig en sväng förbi planet organic som har en butik på Essex road där vi bor nu, wiie!

Gotta go!

Inga kommentarer: